torsdag 11 oktober 2012

Några nya sjalar igen






2 kommentarer:

afairytalecometruewyrna sa...

Hej
Jeg har lige fundet din blog og er nu din nyeste followers. Du har laver rigtig mange spændende ting, jeg er vild med dine hæklede kurve, jeg har også lavet nogle men mine bliver meget løse runde i det, dine er meget faste runde i det. Meget flotte, jeg vil rigtig gerne vide hvordan du får dem så fine?
Meget mærkeligt så har vi begge to læst det samme blad og ladet os inspirere til at lave det billede med 6 små billeder i. Jeg har det også på min blog.
Jeg kan rigtig godt lide din Kikkasser og din forside er skøn.
God arbejdslyst.
Wyrna fra A Fairytale come true.

Anne sa...

Vad roligt att hittade till min blogg. Önskar dig varmt välkommen. Mina virkade korgar virkar jag i ett bandgarn jag fått tag i för några år sedan , men det finns inte att få tag i mer. Men det finns säkert flera liknande. Jag tycker att färgerna är så fina på detta garn. Sen virkar jag med en tunnare virknål än man ska och då blir det fastare. Ska se om jag har ett litet nystan i någon färg som jag kan sända dig. Vilken tidning är det du talar om? med bilderna?
Vad har du för bloggadress så kan ansluta mig och lägga en länk till din blogg i min blogglista. Vi kan väl höras igen! Kram/Anne