onsdag 3 oktober 2012

Två nya vykort finns nu




Två vykort till har jag tryckt upp för ett tag sen men inte hunnit lägga upp här, men nu så kommer biler och info nedan.
Detta vykort är en del av ett stort tittskåp som föreställer ett Växthus/Handelsträdgård
Har måtten 139 x 107 mm och kostar 10kr plus porto

Vykortet nedanför är en del av en Shabbychicbutik jag gjorde i somras.
Har måtten 216 x 139 mm och kostar 15 kr plus porto

Efter det att jag tryckt upp det som Vykort  kompletterade jag med massa personliga saker till Anneli som fyllde 40 år. Anneli har Rum för Inspiration, en butik med bl.a. Shabbychicstil, fransk/dansk lantstil och en del Vintageprylar som ligger på Haga Nygatan 18 i den gamla stadsdelen Haga i Göteborg. Väl värd ett besök. 
Resultatet efter att jag gjort om det ligger under etiketten Tittskåp.
Välkomna dit att titta vidare!

Inga kommentarer: