onsdag 28 januari 2015

A Giveaway

It's time for a giveaway. It is long since the last. This time it's a sheepskin, 3 pillows, sheepskin, a tray of wood with old prints and two old-fashioned signs.
To be in the draw, be followers of my blog, you should comment on this post and share it anywhere on your own blog or website.
The draw will be on 9 February.
 
 
 Det är dags för en giveaway. Det är länge sedan sist. Denna gången är det ett fårskinn, 3 kuddar i fårskinn, en bricka i trä med gammalt tryck och två gammaldags skyltar.
För att vara med på utlottningen ska du vara följare av min blogg, du ska kommentera inlägget och helst dela det på din egen blogg eller hemsida.
Dragningen blir den 9 februari.



35 kommentarer:

Anne sa...

Någon har svårt att komma in och kommentera. Hoppas att det inte är så för alla!

Lara sa...

Beautiful giveaway! Would you please count me in? I will post it on the sidebar of my blog. Thanks.

Annie Fryd sa...

Jeg tester lige Søde Anne :-)

Anne sa...

Tack snälla vad glad jag blir att det fungerar

Selmas Vintage sa...

Jättefint Anne!

Anonym sa...

Jag är jättegärna med i utlottningen. Så fint!!

Karine L sa...

What a cute giveaway. Please Anne count me in. I would be so glad to win it.
I put a link on my blog.
Thanks.
Karine

Britt sa...

Vilken fin give-away
Jag vill gärna vara med på dragningen

Britt

Hannah sa...

Jättefint Anne!!
Jag delar en länk på min blogg. Men eftersom jag vunnit en fin giveaway från dig förut behöver du inte ta med mig i dragningen. Jag hoppas nästa vinnare blir lika glad som jag blev förut =)
Kram Hannah

Mit mini sa...

Fin fin giveaway. Det ville passe helt perfekt til mit dukkehus, der er ved at blive sat i stand. Jeg har postet din giveaway på min blog mitmini.blogspot.dk og har selvfølgelig tilmeldt mig som fast læser på din blog. :)

Unknown sa...

Nu följer jag din blogg och delar detta på bloggen jag håller på att fixa till :)
Dessa underbara saker skulle passa så perfekt hos familjen Petit ;)

Kram från Louise

Fabiola sa...

Please, count me in your wonderful giveaway. I put the link on my blog.

mcddiss sa...

me encantaria participar en tu sorteo , lo anuncio en mi blog

besitos
Mari

Teruka sa...

Beauty giveaway, please count me in
Thanks, Teruka

Lena sa...

Jag vill jättegärna delta i utlottningen av dina fina saker! Följer nu och delar på min blogg!

/Lena!

miniacollection sa...

This is a wonderful giveaway, please count me in!
Geneviève

Unknown sa...

I would love to win this give a way, have linked you with my blog.

Francesca sa...

Wonderful giveaway! Thank you.
Please count me in :-)
Hugs,
Francesca

carmen sa...

me gustaría participar, con tu permiso ...subo enlace a mi blog

Titti på Ekeborg sa...

Härligt fina saker på din blogg. Din giveaway är en fantastisk gåva.
Den som vinner din gåva kan verkligen skatta sig lycklig!
Kram Titti

Contrastes-Rosa Mª sa...

Precioso sorteo, me encantará participar :-)

Kikka.sal@gmail.com sa...

Fint! Jag vill vara med!

minis2you sa...

Jag älskar mina saker från Anne och vill bara ha mer & mer :-D Delar på FB <3 Kram

Äiti suurestamaailmasta sa...

Hienoja töitä olet tehnyt, niitä seuraan. Haluan mukaan arvontaan

Maria Ireland sa...

Your giveaway is beautiful. Please count me in.
Hugs Maria

Nono sa...

Beautiful giveaway! Please count me in? I would be very glad to win it!
I am your follower, and I put a link of your blog on mine!
Have a nice sunday!
Noëlle

malu2 sa...

Me gustaria participar en el sorteo, te anuncio en mi blog.
Besos de las Malu´s

Rosella sa...

Thank you very much for this lovely giveaway!!
Please count me in.
I put your link on my blog.
Kisses from Italy

Ingrid Hassellöf sa...

Jättefina bilder, och saker som du brukar ha...Beautiful giveaway!
Får se om det fungerar, har tyvärr haft problem attkommentera ibland!
/Ingrid Hassellöf

Kikka N sa...

Hi!
I am a new follower in your blog. So Happy I found the way here: through Hannah's blog!
You have a very generous Giveaway. Please count me in. I'll put the link into my blog.
Hugs
Kikka

BLANCHE sa...

Buongiorno! Sono un nuovo follower dall'Italia. Desidero partecipare a questo delizioso giveaway. Metto subito il link al vostro premio. A presto!

Unknown sa...

Da har du fått deg en ny følger. Flott blogg :)
Deler på min faceside, og blir gjerne med på Giveaway :)

Yolanda Morán sa...

Me gustaría mucho participar en tu sorteo, cuenta conmigo, subo el enlace a mi blog.
Un abrazo.
Yolanda

Melli sa...

I almost missed your giveaway, please count me in. I put your link on my blog. Hugs, Melli

Unknown sa...

I would love to be entered in your giveaway! I will post this on my blog. I would really like to win these wool items. They would fit into one of my fairy homes very well. I've got my fingers crossed for good luck. Now I'm going to check out some more of your blog.
Have a great day!
Judy